Saturday, December 20, 2008

dirimu tiada PENGGANTI~

wawawawawawa!!! arini aisya pindah! dia pindah p KL~ seday xterkata aku~ xt0w nak ugkapkan camna.. dia mmg rapat gla99 ngn aku~ even kit0wg start rapat time p0m5, tp kit0wg mmg seati sejiwa~ mmg terasa pilu+terharu+terkilan+ter ter ter lah bila dia pindah~ hanya Allah yang tahu~ tp aku tau, setiap pertemuan ada perpisan.. kenalah redha kan? ya Allah, tabahkan la aku.. aku begitu lemah xpa bimbinganMu ya Allah! aku cuma mampu berdoa, m0ga2 persahabatan kami takkan terputus cam 2 ja dek jarak yang memisah.. m0ga chemical antara kami berkekalan fi dunia wa akhirat~ insyAllah~ Kawan bertahun kita bersama Bagai semalam baru bersua Kawan dihadapan oh! Indahnya Kita bersama berkelana Namun kita jauh di dunia sendiri Bekalan sendiri(semangat sendiri) Impian sendiri Meski pun jauh namun kita tetap bersama Dek ruang yang memisahkan kita Kawan hidup ini umpama langit yang tidak selalu cerah Kawan hidup ini umpama awan yang tidak selalu putih Ingatlah bintang-bintang di langit Takkan terus berkelipan Ingatlah pelangi yang indah Pasti akan hilang Kawan jangan biarkan dirimu Seperti rama-rama Cantik namun akhirnya menjadi perhiasan di dinding Kawan jangan biarkan dirimu Umpama lipan dan kala Berbisa namun akhirnya menjadi perhiasan di meja tulis Oh! Kawan jadilah seperti si matahari Membakar diri demi insan sejagat Oh! Kawan jadilah seperti bulan purnama Menerangi malam yang gelap gelita Menunjukkan jalan demi ummat semesta Menunjukkan jalan demi ummat semesta.. biar terpisah bejuta ela.. namun xkan terpisah ukhwah kita~ sayang ag lillahitaala AISYA~ m0ga persahabatan kita sentiasa dibawah lembayung rahmat dan kasih sayang dari Allah~ ameenn..~

No comments: