Monday, May 7, 2012

Nightmare.

Langit yang menjadi saksi suara hatiku yg tiada manusia fahami.
 
Teringat masa mula mula masuk uitm, part one.Kami satu dorm. me, her and her.
Setiap hari penuh dengan kecerian. Setiap hari penuh dengan cerita cerita. Almost everyday jugak kami suka sembang bab kahwin (mood gatal). kalau sedih share sama sama. Menangis sama sama jarang sbb one of us akan buat yg lain ketawa bla mood sedih dtg :) HAHA! but, mengarot2 pon, Setiap hari jugak diselang selikan dengan sembang tarbawi :)
I really miss all those memory. Memories  yg selalu saya kongsikan bersama yg saya rapat.
Sebab, they are special. Till now :')

Mungkin Allah tarik semuanya kerana sifat kita manusia yang tak reti appreciate dgn apa yg kita ada :) Rasa menyesal? not really :) saya belajar redha. walaupun saya sangat cintakan mereka sampai sekarang. whatever it seem like  we r nothing but shes always in my duaa.  Tak percaya? Its up to you :)

It been just like a sweetdream. It gone when i was in part3 to be. Best words, HARD! Being such a nightmare to me everyday. its killing me day and night. Macam mana rasanya, macam hilang kaki, macam hilang sayap? Rasa macam breathing yg sekat sekat mcm sesak nafas but keep trying to live as usual bcos i know Allah never left me when i have no one :)

Kita manusia tak pernah rancang perpisahan :) tapi itu semua rahsia Allah :) and kita hambanya kena redha, right people? :) Berdosalah kalau kita memarahi takdir, sama ja mcam kita marah pada Allah.. nauzubillah. Taknak tergolong dalam golongan begitu :(

And you, kalau you the one that reading this, are the one that i mentioning without name there, just remember that,  janji saya, kita nak jadi sahabat sampai syurga kan? Sama sama mengingatkan, sama sama mendoakan, saya jatuh, awak bantu, awak jatuh, saya tolong. kan?

mungkinkah kalau nanti kau hampir jatuh ke neraka, dan aku pula menuju kesyurga,
akan aku undurkan langkahku menarikmu bersama aku,
walau sakitnya menerpa neraka itu, aku akan tarik tanganmu,
agar kita sama sama berpimpin tangan kesyurga Dia.

Uhibbukifillah :)

P/s; I never regret of what i have choose :) Walaupon sejak itu kita jadi renggang. For me we still in the right way kalau kita benar2 bumikan niat kita yg sama dalan paksi diri kita, hati :) just pemikiran yg mungkin berbeza membuatkan oleh kerana hal yg demikian kita jadi BEZA :) bukan pada aku :)
Nilaian itu pada Allah bukan pada manusia. Sadness killing me then after i had decide what tanzim im going to be with :) bcoz what? sbb rasa kehilangan sahabat. rasa terbuang. rasa terbiar. rasa kena campak taik dr semua org. tau rasanya macam mana? rasa macam family sendiri pulaukan. sakit? of cos! tapi itu hanya sebisan tak sampai 1% sakit perjuangan Rasulullah dulu. i learned from that. try to be strongest then. :) TQ. Aku tidak membenci kamu, cuma aku mahu Allah cintakan aku.

No comments: