Tuesday, February 24, 2009

Tamrin~

pada 21 hingga 22 febuari ri2 ni , aku ada join tamrin kat matri~ Alhamdulillah , dpt gak skit2 ku kutip mutiara yg ada kat sana (: sonok sgt sebab jumpa kawan2 dulu. kat sana , aku xtdo pon kat ma3, (segan kat kak lang) aku+maisarah+shafiyah tdo kat umah tkah razak :D baiknya hati dia, moga Allah sentiasa berkati hidupnya, ameen.
persekitaran maahad attarbiyah al-islamiyah~
my halaqat member ( ada g, tp hat lain p dok tang lain, huhu )
mak cik2 yg nak join blajaq buat roti n yogurt skali (:
chef terkenal nieh , hik3 aspuri matri yg terchenta :D
p/s: pic2 kat matri ni sebenarnya ditujukan buat sahabat tersayang merangkap anak murid aku yg tertanya2 matri ni cam ne rupanya . haha , ko tgk la puas2 yee jannah . klo xpuas g , bg tow, nnt aku amik gambar g, tp kna ada gaji lahh, muahahha

10 comments:

sinar_islami said...

salam..rindunya kak sha dgn matri
bertuah anti, jga diri, jaga akhlak, dan jaga imej Islam tu sendiri. I know u can.. ^-^

Nurul Jannah said...

haha..
poyo la kau..
x pasal2 je ak glemer kat blog ang neh..
hahaaha
ooo..br la bleh bygkan ma3 2 cane..ngeh3
maseh2
ni cyg timah ni..
haha

Fatimah Azahra said...

thax kak sha, syg kak sha, lillahitaala (:

Fatimah Azahra said...

to jannah, bukan selalu bisa glamor , yaa dak ? kuang2

sarah said...

rindu kat fatimah!!

janas said...

aduss...jelesnya..hoho

Fatimah Azahra said...

kuang2
jgn jeles jannah ,
(;

Allah da tetapkan yg lbeh baik 4 jannah~
(:

FaRaWaY said...

rsa2 mcm nk pi mlawat

matrila~haha..

..nur.. said...

bes2!! :)

Fatimah Azahra said...

to faraway ~
maii la ma3 ,
pas2 tdoq umah ku naa?
(:


to nur~
yes, mmg best !
:DD