Sunday, August 2, 2009

kepulangan~

dengan namamu Ya Allah, yg Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang~
blogger-emoticon.blogspot.com
syukur atas nikmat iman & islam untuk hari ini & selamanya insyAllah..
blogger-emoticon.blogspot.com
saja nak bagi tau, esok pagi aku balik ke UiTM. sangatlah sedeh nak tingalkan ummi & adek2. moga pemergian aku ini di kira sebagai jihad mencari ilmu even kangar (rumah aku) ke arau (uitm) agak dekat, hehe, huhu..
blogger-emoticon.blogspot.com
doakan aku ya ? jumpa lagi. assalamualaikum..

8 comments:

criestz said...

ea budak manje sgt pon xelok tau..

timah manje =P

saza s said...

salam ziarah...
jihad yang mulia bagi seorang pelajar adalah menuntut ilmu
maka berlumba-lumbalah mencarinya!

doakan ana juga.
gambatte kudasai

Fatimah Azahra said...

to saza s ;
insyAllah
sama2 kita berdoa (:

kekuaTan iMan meRupakn Tonggak keHidupan~ =) said...

tmah, jgn kan tmah yg brat nk tglkan umah,
ak pon ni plak masih dikuarenti xleh balik umah..
hehe.
tp 2 pluang aku nk rasa duk jauh2 dr rumah(kangar ke changloon) dlm jgka masa yg agak lama xbalik umah(2 mggu dh).
=p

miss GAZA said...

haha
memang budak ni manja sokmo pon..
balek umah slaloo!
hehe

Fatimah Azahra said...

to miss gaza ;
amboih ,
syok kata kat aku no ?
kang aku xbalik umah, hg bukan demam H1N1, hg demam rindu HtmahNtmah..
haha

ummu Masyitah said...

salam taaruf
hi hi akak pun dulu asyik teringat family.pernah juga gamble balik cam tu je sampai mak akak terkezut,tengok2 akak dah tercongok depan pintu rumah.mak akak kata,universiti akak depan rumah aje.hi hi

Fatimah Azahra said...

to ummu masyitah ;
haha,
lawak la akak ni ,
tak paa..
Allah nak uji la tuh (;