Saturday, November 14, 2009

Berlalu sudah..

Assalamualaikum..
Syukur ku panjatkan ke atas Ilahi atas segala nikmat yg telah Allah berikan terutamanya nikmat iman & islam..
Alhamdulillah!
Kali ini, ingin saya kongsikan bersama anda semua gambar2 sepanjang sem 1 saya berada di UiTM.
Moga Allah redha saya & sahabat2 saya dalam segala usaha kami berada di UiTM seterusnya pada masa akan datang. InsyAllah..
 Jom kita layan gambar2 ni dulu yek!
Minggu Orentasi - Benci Sangat !


Kolej Tercinta ( Dahlia)



Ladang kami pada awalnya ( pokok x besaq lagi.. hehe )



But para peladang berjaya, hehe


  
Para sahabat seperjuangan saya (:


Pokok kacang buncis ;D





Nak beli kacang tak ? ;D

Maaf gambar x cantik, guna camera nset jaa ni.. huhu
.........................
....................
..........
....
.
.
.


p/s : Layan gambar jee la eh ? Nak cita panjang?
Coming soon (:

6 comments:

SegiSega aka SegaSegi :) said...

=.="

Fatimah Azahra said...

awat segi ?
huhu

Anonymous said...

haha~pladang yg sgt2 bjaya~

dh byk hsil nnt..pnggil ak mkn~

...FaRaWaY...

miss GAZA said...

ana 'izza "kacang"..
kilo mumkin.
bikem ya 'am?
=P







rndu hang..
nnti aku bawak balik unta kat hang bela ek kat ladang tu.
=D

Fatimah Azahra said...

to Faraway~

insyAllah
mohon doanya ya ? (:

Fatimah Azahra said...

to Miss GAZA ~

haha,
ok ja kak~
hehe