Friday, December 3, 2010

Practical I


Practical ?
Macam lawak ja bila teringat pasal practical for ths sem. Lawak lawak lawak!
Practical kat nursery, tapi,  dok tanam bahulu dalam sarang, tabur kacang kat tempeyek, pruning pisang dalam kuali untuk buat kerepek!
Hahahaha! Serious lawak!
Mungkin habis study nnt Allah izin saya boleh jadi usahawanii berjaya kot? Ngee~
Lawakknyaaaaaaaaa..
Dan sangat lah bersyukur ditemani mas dan hafizah kat merimbun sebagai tempat berkongsi duka dan suka, haha!
Btw, I love u la merimbun landscape, or segar merimbun ( kilang kuih tradisional) !
Allah, pengalaman yg memang tak boleh lupa sampai bila bila ;)

5 comments:

N u r ! said...

aku dgaq p0n mcm lawak.
haha
insya Allah..
moga Allah izin hg jadi usahawan berjaya! :)

maysarah said...

that's a wonderful life 2 u....bljr,meliht,mendgr adlh anugrh nikmat yg x t'nilai....moga redha Allah sentiasa bersama kita....ukhibukifillah

Fatimah Azahra said...

to NUR! ;
ngehh, agak la lawakk
trying to redha lg ni
haha

to mysarah ;
aminn
moga redha Allah dengan kita sentiasa..
:)

kak ahmu yg sedang lapaq said...

kirim wak my sket tangni pa baulu ngan ghepek psang tu
:P:P

Fatimah Azahra said...

kak ah ;
here. come n get it! ;)