Monday, May 10, 2010

Practical?

Warna warna cinta..

Hari ini, seharian saya berada di rumah. Melepaskan rindu yang sepuas puasnya bersama family tercinta. Esok pagi, saya akan bertolak ke Perak. Practical sem ni, saya buat d Lembaga Koko Malaysia, Perak. Jauh la pulak dari rumah. Tapi makin jauh, makin nikmat saya rasa. Dapat menyemai rindu banyak2 kemudian bila balik rumah, mesti lagi best. Kan? hee..

Rindunya kat kak ah. Dah hampir setahun dia berada di Kaherah, Mesir. Rindu nak gurau senda dengan dia, rindu menatap wajahnya, rindu nak sembang sembang dari hati ke hati dengan kakak, rindu nak menangis dengan kakak. Kakak! i really, really miss you! Harap Allah jaga akak kat sana. Allah hug u with love and much much care! Sayang kakak!

Buat teman2 seperjuangan UiTM, i miss you all. Sama2 lah kita tak payah cuti sem tapi pegii praktikal ok??
Sabaq2. Allah sayang tu.. Sebab tu Allah bagi kita jauh dengan family, supaya kita lebih bersyukur bila kita dapat jumpa family kita balik nanti .. kannn? (:

Buat teman2 yang tengah cuti sem. Manfaatkan cuti anda sebaiknya. jangan layan cita korea ja. Habis tak dak keja, maaii la rumah aku, tolong mak aku basuh pinggan ke, sidai kain ke, xpun jadi mak cik guard tak bergaji. Dapat jugak pahala dari layan cita korea+jepun tu! aeeshh...
Weh, nanti aku nak copy cerita2 tu taw. Stok nak p praktikal. Takot bosan dasyat pulak kat sana. Huuu~

1 comment:

N u r ! said...

Allah! tolong jaga sahabat saya..
saya amat2 cinta dia! :)