Sunday, May 30, 2010

Terima kasih..

Alhamdulillah,
Saya dah sampai perak. Drive 5 6 jam mmg meletihkan. tp, best!
Terima kasih buat mas, fzah n noorma yg tk berenti bercakap membuatkan saya tak mengantuk! hee..
Terima kasih Allah, Alhamdulillah kerana memudahkan urusan dan perjalanan sepanjang Perlis-Perak. Alhamdulillah!
Yang berhak menerima segala kasih, hanya padaMua Allah..

Buat sahabatku, amirah,
Terima kasih atas doamu.
Terima kasih jugak atas layanan 1st class kat rumah awak haritu.
Terima kasih kerana menjadi sahabat saya.
Terima kasih kerana tk pernah meninggalkan saya.
Terima kasih kerana sentiasa berada disisi saya tak kira senang @ susah.
Terima kasih atas segala cinta, pengorbanan, kasih sayang dan doa awak terhadap saya.
Terima kasih kerana sentiasa membuat saya tenang tika hati saya gundah, saya bahagia tika saya sedih, menjadi bantal saya tika saya letih, sebagai pendamping tika saya sunyi, bagai suami yang sentiasa memberi, Terima kasih..
Moga ukhwah ini sampai ke syurga, dalam redhaNya..


Allah,
Yang layak selayaknya menerima TERIMA KASIH,
Terima kasih atas pemberian sahabat kepadaku,
jangan Kau ambil dia kala aku membuntukannya,
jangan ambil dia kala sayangku padaMu terjalin bersama rantaian ukhwahku dengannya,
jangan ambil dia kala dia sangat memerlukan diriku kerana aku mahu sentiasa berada disampingnya tika senang dan susah.
Allah,
Terima kasih atas segala pemberian ini,
segala pinjaman ini yang menjadikan jihad ini terasa ringan atas bantuan sahabat..
Terima kasih Allah..
terima Kasihh~

2 comments:

N u r ! said...

sama2 sahabat..
xdak apa la..
rsa terlalu banyak kekurangan dan ketidakselesaan sangat time kat umah nie.
syukran jiddan jugak sbb jadi sahabat saya..
sahabat susah senang saya.
sahabat tawa duka saya.
terima kasih jugak atas doa yg tak putus setiap masa.
moga ukhwah nie sampai syurga~
moga hubungan ini dalam redha Allah selamanya~
Insya Allah!
sayang kamu sgt!
:)

Anonymous said...

alhmdlh...selamat smpi akhirnya...